piątek, 11 maja 2012

SONG OF THE SUMMER

Witajcie kochani!!! Od wczoraj wyczekuję momentu napisania tego posta. Postanowiłam stworzyć tag pt. "SONG OF THE SUMMER", dlatego apeluję do Was z prośbą o nadsyłanie utworów, które zasługują na to miano. Z mojej strony daję pierwszą propozycję. Dajcie znać co myślicie! ;* Umieszczam także zdjęcie zrobione z okazji urodzin w których uczestniczyłam. Na celu miałam pokazanie wianka z New Look'a, który w okresie wiosny i lata zda się idealnie na co dzień i okazyjnie. Jeśli ktoś lubi klimaty hipi, to idealny dodatek! Marzy mi się jeszcze festival muzyczny : D Pozdrawiam gorąco ;***** MIKE TOMPKINS <3

5 komentarzy:

  1. Lubie niektore piosenki Nicki : )

    OdpowiedzUsuń
  2. kojarzące się z latem? To chyba najbardziej piosenki happysad'u, Dżem, no i oczywiście reggae :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczymy jaką playlistę przyniesie najbliższy sezon ;)

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/05/letnia-aura.html

    zachęcam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  4. super przeróbka nicki minaż:D "gra" buzią prawie jak nasz Łukaszek :DDD <Adi


    Adi zainspirował się przebraniem tego pana :D u popą niki xDDD <Minia






    Adi&Minia ^^ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :)

    http://hapinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń