sobota, 7 kwietnia 2012

Pancake Braid


Witajcie kochani! ;***
Pomyślałam, że pokażę Wam kanał z którego biorę wiele inspiracji do swoich fryzur. Czeszę się sama odkąd pamiętam, dlatego kanały tego typu są bardzo pomocne. Tworzenie fryzur tłumaczone jest w sposób zrozumiały, dlatego chyba nikt nie powinien mieć trudności. Większość Fryzur jest przystępne bez ograniczeń wiekowych ;D także jak najbardziej polecam! Zdjęcie robione było wczoraj, kiedy nudziło mi się popołudniem. Co o tym myślicie? Pozdrawiam ;*



Dla pozostałych jeden z ostatnich coverów, które udało mi się znaleźć. ;*


Oryginał dla tych, którzy nie znają :


Do następnego ;**

2 komentarze:

  1. łaaał ;o nie mam talentu do robienia fryzur...

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki kupuję w DIVIE :) no i świetna fryzurka :) ja również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń