piątek, 27 kwietnia 2012

PART OF ME

Po serii wielu kawałków przyszedł czas na wspomnienie, co dzieje się u mnie…tak gdyby było co opowiadać. Kiedy się nie przelewa po prostu się nie chwali, co? Zaryzykuję. Zakończenie roku szkolnego za mną. Przyznam w szkole nie czułam, że przyszedł czas na pożegnanie. Miło zatem będzie spojrzeć na budynek, który widzę z okien mieszkania. Zdaję sobie sprawę, że na pewno więcej nie zobaczę niektórych osób…z jednej strony nie przeszkadza mi to, z drugiej jest to na pewno trochę przykre. Bo kiedy nie zadbamy o kontakt, wszystko się skończy. Trzy lata przeleciały niesamowicie szybko. Co teraz? Matura maturą, ale planuję studia dzienne na pedagogice. Nie potrafię się doczekać momentu, kiedy naprawdę odetchnę i poczuję smak wakacji! Trzymajcie za mnie mocno kciuki! Na pewno się przydadzą. Z mojej strony chciałam oficjalnie podziękować za wspólne trzy lata całej klasie IIIc! Dziękuję tym, którzy byli przy mnie i obok…;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz