środa, 25 lipca 2012

FISMOLL





WITAJCIE KOCHANI!!!
Przepraszam za swoją nieobecność jak tylko szczerze potrafię, zdarza zaniedbywać mi się rzeczy nawet te dla mnie ważne. Choć niewiele dzieje się w moim życiu jak na okres wakacji, odcięłam się od codziennych czynności, poszukując czegoś inspirującego, czegoś co pochłonie całą moją uwagę.
Długo też zastanawiałam się komu przeznaczyć ten post. Kolejne "3 w 1" uznałam za nudne, ostatnio dosyć często wracam do kawałków, które uwielbiałam w przeszłości. Dzisiaj dosłownie przypadkowo natknęłam się na "FISMOLL" <3 Jestem zauroczona powstałą aurą brzmienia. Mam nadzieję, że spodoba Wam się tak samo jak mnie. Pozdrawiam gorąco : ***

PS. A jako, że wybieram się nad morze, mam nadzieję wrócić do Was szczęśliwsza, pełna pozytywnej energii i rzecz jasna bardziej opalona *.*
Mam w planie przygotować coś niecodziennego w moim wykonaniu, dlatego przywiozę z pobytu małą niespodziankę. Wyczekujcie uważnie! :***


<3




WHO CAN LOVE YOU - ahhhhh <3

+ COVERY <3


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego bloga ;) Miłych wakacji ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie klimatyczne kawałki! ;) buziaki, u mnie nowy wpis, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te kawałki!:)
    udanego wyjazdu, czekamy na powrót!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka laska na zdjęciu !:DDDD no no ::DDD
    udanego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń