środa, 3 października 2012

SESJA ZDJĘCIOWA

Witajcie kochani!!!

Dzisiaj troszeczkę nietypowy post, ponieważ postanowiłam podzielić się z Wami sesją, która odbyła się niedawno z moim udziałem. Przyznam, że bardzo długo namawiano mnie do podjęcia tej decyzji. Wydawało mi się po prostu, że to nie mój świat...i gdzie mi do modelki ! ; o
W końcu, przełamałam się i dzisiaj żałowałabym gdybym tego nie zrobiła. Myślę, że skłoniła mnie ku temu czysta ciekawość i sprawdzenie siebie w nowej roli ; ) Nowe doświadczenia zawsze wzbogacają, dlatego korzystajmy jeśli mamy takie okazje! Od razu korzystając z okazji dziękuję jeszcze raz Dominice, która robi świetne zdjęcia i nie tylko! Jest bardzo dobra w obróbce, a dzięki temu zdjęcia są jeszcze bardziej efektowne. Przede wszystkim jest bardzo kreatywna ; na koniec dodam, że Dominika prowadzi również swojego bloga modowego, na który serdecznie zapraszam!
http://nie--ma.blogspot.com/









PS. I JAK WRAŻENIA?

9 komentarzy:

  1. hihi :DD:* trzeba się wybrać jeszcze na jakąś sesje przed zimą :D i weźmy Karoline :D

    PS, mój blog nie jest tylko modowy :( haha ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. PROSIMY O WIĘCEJ POSTÓW Z MUZYKĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful Tops.
    You Look Gorgeous!

    I would appreciate it if you take some time out and visit my blog at
    www.stylesfrillsandheels.blogspot.co.uk
    Claudia xx

    OdpowiedzUsuń
  4. I LOVE your blouses. Adorable. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze się spisałaś :) i widzę KATOWICE <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie wygladasz:) te koszule wygladaja na Tobie genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sesja :) bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna koszula w panterkę! sesja też cudowna :)

    zapraszam, jeśli spodoba Ci się - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło http://luxurypauline.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń