piątek, 3 lutego 2012

GOLDEN SILVERS + mój dzień



Witajcie kochani ;***
Inspiracji muzycznych ciąg dalszy. Myślę, że to owocny czas w nowościach i nie tylko. Jestem zachwycona tym co znalazłam <3 mam nadzieję, że przypadnie Wam także do gustu! Byłam dzisiaj na zakupach, ale może zdobyczami pochwalę się przy następnej okazji :D Odwiedziłam także sklep zoologiczny na 3Stawach…widziałam żako, chyba już dorosłe…ale 6 tys.? ; o Przesadzili... Podsumowując, jestem zadowolona z dzisiejszego dnia, mogłam sobie coś odmienić a dzień był przez to ciekawszy...obecnie nawet nie chce mi się wychodzić z domu ;< Takich temperatur się nie spodziewałam, wyciągnęłam najgrubszą kurtkę jaką mam. Wyglądam jak eskimos...:D Dziękuję także za mile spędzony wieczór w Retro ;*** Fajnie spotkać się większym gronem ;>





GOLDEN SILVERS - Arrows Of Eros - MÓJ NUMER JEDEN! UWIELBIAM TEN KAWAŁEK...<3


GOLDEN SILVERS - Magic Touch




GOLDEN SILVERS - True Romance



;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz