poniedziałek, 6 lutego 2012

YEAH YEAH YEAHS


Witajcie kochani! ;***
Dzisiaj tylko muzycznie, jeśli będzie coś istotnego do powiedzenia na pewno napisze ;* CHAOS….

Według Wikipedii * : Yeah Yeah Yeahs - amerykańska grupa muzyczna założona w 2000 w Nowym Jorku. Skład zespołu stanowią wokalistka i pianistka Karen Orzołek (znana jako Karen O), gitarzysta i keybordzista Nick Zinner oraz perkusista Brian Chase. W występach na żywo grupę uzupełnia także drugi gitarzysta, David Pajo, który dołączył w 2009 jako członek koncertowy, zastępując dotychczasowo pełniącego tę rolę Imaada Wasifa. Zespół nagrał trzy albumy studyjne; pierwszy, Fever to Tell, został wydany w 2003. Drugi, Show Your Bones, został wydany w 2006 i zajął drugie miejsce w rankingu najlepszych albumów roku według NME. Trzeci album studyjny, It's Blitz! został wydany 31 marca 2009 w USA, w innych krajach 6 kwietnia 2009.



Yeah Yeah Yeahs - Maps
( kiedy usłyszałam po raz pierwszy tą piosenkę, byłam naprawdę oczarowana, wydała mi się klimatyczna i mogłam jej słuchać pod rząd kilka razy. Nie potrafię doszukać się przekazu, ale akompaniament muzyczny nadrabia ; D )



Yeah Yeah Yeahs - Zero



Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll
( To ostatni utwór jaki słyszałam tego zespołu, widziałam w mtv rocks, i chyba to zmobilizowało mnie do wspomnienia na ich temat. Naprawdę przypadł mi do gustu.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz