wtorek, 20 marca 2012

THE NAKED AND FAMOUS


Witajcie kochani!!! ;***
Wybaczcie tą długą przerwę. Ale w końcu ogarnęłam to! Już nic nie powinno stanąć mi na przeszkodzie : D Cieszę się, że mogę dla Was zrobić tego posta. Na pewno w szybkim tempie nadrobię, dlatego odwiedzajcie mnie jak najczęściej. Postaram się Was nie zawieźć. ; * Przychodzę do Was z propozycją zespołu, którego znam od dłuższego czasu, jednakże wracając do niego dosłownie przez przypadek postanowiłam się nim podzielić. Być może osoby siedzące w podobnym klimacie muzycznym już go znają. Przez bardzo długi okres mogłam słuchać ich bez przerwy. Przesłuchajcie koniecznie!!! : D

Co u mnie? -Mam nadzieję, że wiosna wniesie dużo pozytywnej energii i siły by iść dalej. Ciężko było ostatnimi czasy zrobić krok do przodu, wiecznie coś...ale klasy maturalne chyba już tak mają. Chcę, żeby było już po wszystkim...jeśli tylko znajdę więcej czasu, tak jak obiecałam przygotuję coś o tematyce innej niż muzyka ;* Pozdrawiam gorąco ;***


The Naked and Famous - "Punching in a Dream"


The Naked and Famous - "Young Blood"


The Naked and Famous - "No Way"


Na deser coś dla fanów cover'ów :


Do następnego ;***

1 komentarz:

  1. Ja również mam nadzieję, ze wiosna bedzie jak najlepsza dla Ciebie :) zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń