piątek, 23 marca 2012

PETE &THE PIRATES


Witajcie kochani!!!
Zastanawiałam się z czym wyjdę do Was dzisiaj, miałam kilka koncepcji...zostało na Pete&ThePirates, moja historia z tym zespołem to pewnie jeden z wielu zamierzonych przypadków. Oglądając muzyczne sesje z Amsterdam Acoustics natrafiłam właśnie na nich. Od razu poczułam, że nie rozstanę się z nimi na długo! Z zapoznaniem się z tekstem dobrze śpiewa się razem z nimi : D mój akustyk też przeżył drugą młodość! Zachęcam do przesłuchania moich ulubionych utworów!

Nagranie z Amsterdam Acoustics które znalazłam dawnooo temu... Bardzo szybko znalazłam swoich faworytów wśród otworów. Czasami warto zatrzymać się i posłuchać "ulicznych grajków" moim zdaniem są nieskażeni światem show-biznes'u a ich muzyka płynie prosto z serca. Serdecznie polecam!!!



Pete and the Pirates- Washing Powder


Pete and the Pirates - She Doesn't Belong To Me


Pete and the Pirates - Mr Understanding


Pete & The Pirates - Moving (to taka wisienka na moim torcie! <3 KOCHAM!)

Do następnego! :*** Nie zapomnijcie dać znać jak przypadły Wam do gustu!

2 komentarze:

  1. Woow jestem pod wrażeniem! Świetne brzmienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten zespół, już po pierwszym filmiku mi się spodobał :) będę wpadać częściej, na prawdę fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń