poniedziałek, 2 stycznia 2012

Adele Laurie Blue Adkins...

Moi drodzy...dzisiaj mam dla Was specjalne wydanie! Ten rok w świecie muzyki należał zdecydowanie do brytyjskiej wokalistki i autorki swoich tekstów - Adele. Swoim drugim albumem "21" skradła moje serce, dlatego dzielę się z Wami najnowszym coverem Sungha Jung dla piosenki, która spowodowała tak wielkie zainteresowanie Jej osobą. "Rolling In The Deep". Na deser dodam, że w skład piosenek które mają u mnie szczególne miejsce są: Set Fire to the Rain, Someone Like You, oraz prezentowana dzisiaj Rolling In The Deep. Pozdrawiam serdecznie i do następnego! ;*



*(jakiś czas później obejrzałam nagrany dla mnie koncert z Royal Albert Hall. Jestem generalnie bardzo emocjonalną osobą i jak zwykle nie wytrzymałam. Nie potrafiłam znaleźć oryginalnej wersji koncertu, ale znalazłam dobrej jakości nagranie, jedyny minus to taki,że nagrywany jest od publiczności siedzącej z boku. Dodaję Someone Like You, ponieważ to najpiękniejsza piosenka tego koncertu, przy której wzruszyła się sama Adele wraz z 3/4 publicznością. Taaak nie mogłam sobie odmówić, wybaczcie opuźnienie.Dla fanów polecam ten koncert w wersji dvd, posiada ją mój wujek i kosztuje 79.99zł. Widziałam i naprawdę szczerze polecam!)

1 komentarz:

  1. "Set fire to the rain" mogłabym słuchać godzinami, "Rolling in the deep" też lubię, za to "Someone like you" nie cierpię, bo uważam, że laska strasznie piszczy.
    Martyna, naucz się to zagrać na gitarze ;D

    OdpowiedzUsuń