czwartek, 26 stycznia 2012

THE BLIND SIDE



Witajcie kochani!!! ;**
Postanowiłam zachęcić Was do obejrzenia filmu, który obejrzałam dziś w HBO po raz drugi. Dzisiaj wpadłam na niego przypadkowo, ale nie potrafiłam przełączyć, dlatego ponownie go obejrzałam ; D Mianowicie: "The Blind Side" w Polsce "Wielki Mike". Jego fabuła zauroczyła mnie tak mocno, że oglądając serce mięknie i "oczy się pocą". W efekcie żałuję, że po Mysłowickich ulicach nie chodzą czarni...( w całkiem innym kontekście : D ) Jeśli nie mieliście okazji go obejrzeć, na pewno przebije każdą romantyczną komedię! Polecam bardzo gorąco!

Scenariusz filmu oparty jest na książce "The Blind Side: Evolution of the Game" Michaela Lewisa. Przedstawia prawdziwą historię Michaela Ohera, czarnoskórej gwiazdy futbolu amerykańskiego. Bohater w młodości był bezdomny. Pewnego dnia bogata rodzina Leigh Anne Touhy otoczyła go opieką, co pozwoliło mu zrealizować marzenia o karierze sportowej.









PS.OSTATNIO TRAFIŁAM NA KOMEDIĘ : "Grown Ups" - "DUŻE DZIECI" Uwielbiam! <3 także polecam. ;D Miłego wieczoru życzę ;* i do jutra ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz