piątek, 6 stycznia 2012

POLE DANCE!!!

Kochani!!!
Dzisiaj coś, dla kobiet i mężczyzn! Czytajcie i oglądajcie! Warto! ;***


Taniec na rurze, to rodzaj tańca erotycznego, szczególnie rozpowszechnionego w klubach ze striptizem. Taniec ma na celu wywołania podniecenia seksualnego poprzez ukazywanie nagiego ciała w różnych pozycjach lub obrotach tancerki w oparciu o pionowo ustawioną rurę, która może być wykonana z tytanu bądź niklowanego metalu zmniejszającego opór. Gładszy i śliski materiał umożliwia płynne obroty i ruchy.

Wysoce rozwinięty taniec wymaga dużej sprawności fizycznej oraz siły w tym umiejętności typowych dla gimnastyki. Taniec na rurze wykonywany jest również jako forma ćwiczeń fizycznych np. w klubach fitness lub szkołach tańca (nie związanych z erotyką) poprawiających wytrzymałość i ogólną sprawność. Na świecie organizowane są również mistrzostwa w tańcu na rurze ukazujące jego złożoność, pomijając aspekt erotyczny.

-Jeszcze jakiś czas temu miałam o tym całkiem inne pojęcie…po obejrzeniu masy filmów doszłam do wniosku, że to sztuka i lata ćwiczeń, nie taniec erotyczny wynikający z definicji wcześniej. Na mnie robi to wielkie wrażenie^^, nawet w wykonaniu mężczyzn! Dużo filmów i informacji można znaleźć na temat mistrzostw, dlatego polecam osobom zainteresowanym. Każdy film radzę obejrzeć w całości! Jest masa zaskakujących pozycji i trików, które można wykonać a nie miałam o tym bladego pojęcia! ; D


Jenyne Butterfly mistrzyni swiata w tancu na rurze



Pole Show LA 2011- taniec grupowy kobiet



POLE DANCE MASCULINO



POLE DANCE TRAINING : LOIC LEBRET - PARIS




Tyle na dzisiaj z mojej strony, mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu i zainteresował. Zachęcam do zostawiania po sobie śladów! Życzę udanego weekendu! Do poniedziałku! ;***

1 komentarz:

  1. ciekawy i orginalny blog :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Alice Rose

    OdpowiedzUsuń