wtorek, 10 stycznia 2012

...MATT...CORBY...


Witajcie kochani!
W dzisiejszej odsłonie mam dla Was kilka kawałków Matt’a. Jak zwykle był On moim przypadkowym skarbem, dlatego bardzo cieszę się, że udało mi się natrafić właśnie na takie brzmienia muzyczne. Mogę o nim mówić w samych pozytywach, dlatego wybaczcie moje zauroczenie jego osobą i muzyką oczywiście .!W każdym kawałku czuję precyzję i interesujący pomysł na podkład muzyczny. Jestem pełna podziwu…. Ale dostrzegam również, że okres naszej polskiej zimy, jest dla mnie czasem, kiedy kawałki są bardzo stonowane, każdy ma swój klimat i zdaję sobie sprawę, że jest to muzyka ciężka w odbiorze. Mam nadzieję, że uda Wam się otworzyć na coś nowego! Polecam gorąco przesłuchać każdy kawałek!

Matthew John "Matt" Corby (ur.7 listopada 1990, Sydney, New South Wales, Australia) jest australijskim piosenkarzem i autorem tekstów, który zajął drugie w piątym sezonie australijskiego Idola w 2007 roku.


Matt Corby - Souls A'fire


Matt Corby - Brother



Matt Corby "Breathe" & "Winter"


Matt Corby: Letters


Podobało się? Mnie bardzo…<3
Do jutra! ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz