poniedziałek, 23 stycznia 2012

CO NIE CO O SINGAPURZE!



Witajcie kochani!
Ma dla Was coś, na co natknęłam się przypadkowo.. Od kilku miesięcy interesują mnie blogi poświęcone różnej tematyce. Są to blogi prowadzone na temat mody, czasami muzyki i od niedawna kulturowo-językowe. W tematyce moda, odzież, kosmetyki, fryzury są to blogi prowadzone przez Brytyjki, rzadziej Amerykanki...istnieją także pojedyncze polskie kanały vlogowe które z wielkim zainteresowaniem oglądam w czasie wolnym. Muzycznie nie orientuję się za bardzo, ponieważ muzyka której poszukuje nie jest medialnie nagłośniona...no chyba że pod kątem festiwali. Blogi i Vlogi kulturowo-językowe dzielę na: te, w których Polacy wyemigrowali za granicę i opowiadają o życiu w danym państwie i takie w których obcokrajowcy mający najczęściej polskie korzenie uczą się polskiego. Wydaje mi się, że zrobię dla Was w następnym poście coś na ten temat. Dzisiaj coś z Dalekiego Wschodu, mianowicie młode małżeństwo opowiada o życiu w Singapurze. Wybrałam dla Was te najciekawsze filmy, ale dla tych zainteresowanych jest ich dużo więcej..



Jakie kompleksy mają Azjatki?


Randki i sprawy sercowe w Singapurze


Czy Azjatki "lecą na białych"? I co Azjaci myślą o kobietach rasy kaukaskiej?


Mroczne strony Singapuru - czyli co potrafi rozczarować w Mieście Lwa


Pozdrawiam serdecznie i do jutra ;***
PS. Miałam umieścić dla Was moje wrażenia ze studniówki, ale nie posiadam jeszcze zdjęć a opinie są różne, dlatego zastanowię się jeszcze nad tym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz