czwartek, 5 stycznia 2012

...SZEPTEM...CRESCENDO...CISZA...

Dziewczyny!!!
W dzisiejszej propozycji mam dla Was trylogię i niewielki zarys, by móc się do niej przekonać ;) To trzy tomy książek, które posiadam we własnym regale. Kiedy mam niewiele czasu wolnego, a przyjdzie mi ochota poczytać, chętnie sięgam po książki lekkie i łatwe w czytaniu, posiadające jednakże interesującą fabułę i bohaterów, która nie zmusi mnie do analizowania każdego zdania(!)Te bardziej złożone i rozbudowane myślowo zostawiam sobie na okres wakacji, czy ferii.Czytam w wielu miejscach…(czy to podczas jazdy w aucie, czy wieczornych kąpieli które uwielbiam…^^), ale bez znaczenia na warunki, staram się wejść w świat przedstawiony. Moja mama zawsze się śmieje i podziwia fakt, jak bardzo potrafię
się odizolować od rzeczywistości czytając. Nie widzę kiedy ktoś przechodzi obok, momentami nie słyszę kiedy ktoś do mnie mówi, ale pomińmy te dziwne fakty ; D

*Kolejną ciekawostką, która być może wcale nie jest ciekawa^^
: Nie znoszę czytania i nauki przy biurku. Nie posiadam go w swoim pokoju..
- Przejdę do sedna sprawy! Poniżej zobaczycie krótki opis każdej z części i dołączoną do niej recenzję jednej z czytelniczek. Ale! Oddaje wszystko co chciałabym powiedzieć, także mam nadzieję, że nie będzie mieli mi tego za złe ;***


I Czasem zdarza się miłość nie z tego świata. Naprawdę nie z tego świata...
„Patch jest tajemniczy i zabójczo przystojny. Nic dziwnego, że szesnastoletnia
Nora uległa jego urokowi. Niemal natychmiast w jej życiu zaczęły dziać się rzeczy, których nie da się wytłumaczyć. Chyba że...
Chyba że ktoś wie, że znalazł się w samym środku bitwy. Bitwy, którą od wieków toczą Upadli z Nieśmiertelnymi. O Twoje życie. Ale cicho sza... Są tajemnice, o których mówi się tylko szeptem.”




II
Crescendo to kontynuacja bestsellerowej powieści Becki Fitzpatrick Szeptem.
Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż.
On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni.
Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…Tajemnice budzą niepokój, niepewność przeradza się w strach.

„Podobnie jak w poprzedniej części, także i tym razem od początku wciągnęłam się
w fabułę. Mnożące się wątki, pojawiające się nowe tajemnice i niewyjaśnione sprawy tylko podsycały moją ciekawość i zmuszały do analizowania faktów i próby rozwiązania tej łamigłówki. Poza tym nie zabraknie tu uczuć, silnych i pięknych, oraz zaskakujących wydarzeń, dziwnych zwrotów akcji i niespodzianek, nie zawsze przyjemnych. Nie nudziłam się podczas czytania, co jest zasługą ciekawej fabuły, żywego języka oraz zgrabnie wplecionego w całość napięcia. Na dodatek bohaterowie są skrupulatnie i szczegółowo nakreśleni, znacznie lepiej niż w pierwszej części.„Crescendo” to drugi tom paranormalnej opowieść, która jest godną kontynuacją "Szeptem". Już nie mogę doczekać się lektury trzeciego tomu, który również czeka grzecznie na mojej półeczce. Wszystkim ceniącym anielskie motywy, wątki paranormalne i szczyptę magii czy romansu polecam serdecznie ten cykl:).”




III
Nareszcie koniec burz między Patchem a Norą. Zakochani przeszli dramatyczne próby wzajemnego zaufania i lojalności, uporali się z sekretami z przeszłości i połączyli dwa światy pozornie nie do pogodzenia. Wszystko to w imię miłości przekraczającej granice między niebem a ziemią.
Ale zło nie śpi. Nora i Patch będą musieli podjąć desperacką walkę, w której stawką jest ich uczucie.

„Kolejna część, która bardzo mi się podobała. Mimo kilku nieścisłości jakich się dopatrzyłam, całość wydaje się naprawdę ciekawa i wciągająca. Niełatwe, bolesne decyzje, trudne wybory, ciągłe niebezpieczeństwo, często pod pozorami normalności to tylko początek tego, co czeka na czytelników i oczywiście bohaterów. Tajemnice się piętrzą, dziwne sytuacje coraz częściej mają miejsce a czasu ubywa z każdą minutą. Kto jest kim, jak wybrnąć z tych niełatwych wydarzeń i jak odnaleźć siebie pośród tylu zagadek? Język jest prosty i lekki, akcja jest dynamiczna a postacie coraz szczegółowiej nakreślone. Poza tym zakończenie jest otwarte i sugeruje, że ta trylogia będzie miała swoją kontynuację. Mam taką nadzieję i po cichu liczę na to:).Jeżeli lubicie romanse paranormalne, książki psychologiczne czy pełne napięcia i tajemnic powieści, to twórczość Fitzpatrick z pewnością przypadnie Wam do gustu. Lekko napisana opowieść okraszona magią, anielskimi wątkami i miłością naznaczoną bólem i trudnymi wyborami.”



-TYLE NA DZISIAJ, POLECAM ZABRAĆ SIĘ DO CZYTANIA! NAPRAWDĘ WCIĄGA! POZDRAWIAM I CAŁUJĘ ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz