poniedziałek, 16 stycznia 2012

...BOMBAY BICYCLE CLUB...


Witajcie ;*** dzisiaj króciutko, ale jakościowo dużo! Przygotowałam dla Was odsłonę zespołu, który umila mi ostatnio popołudnia i wieczory. Piosenkę Leave it <3 zdecydowanie moją ulubioną, usłyszałam w MTV Rocks . Zapamiętałam ich głównie, przez urodą wokalisty, która jest bardzo specyficzna ale wyjątkowa w pewien sposób. Oczywiście nie wali mnie na nogi, ale jego wokal jest bardzo dobry! Przekonajcie się sami! Zapraszam ;*** Bombay Bicycle Club zespół pochodzący z dzielnicy Londynu, Couch End, grający indie rock. W skład zespołu wchodzą: Jack Steadman – śpiew, gitara, ksylofon, banjo, trójkąt Jamie MacColl – gitara, wokal wspierający, banjo, theremin Ed Nash – gitara basowa, keyboard, wokal wspierający, mandolina Suren de Saram – perkusja, gitara, wokal wspierający Bombay Bicycle Club – Leave it

Bombay Bicycle Club - Always Like This



Bombay Bicycle Club- Lights Out, Words Gone



Bombay Bicycle Club - Evening/Morning




Do jutra ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz